Shaping the Future of Brands – ce înseamnă sustenabilitatea în România?

sustainability-ecoprofit-1

Pe 20 aprilie va avea loc la Sheraton Hotel conferința „Sustainability: Shaping the Future of Brands”, organizată de Idea Events și Together for a Better Tomorrow. Evenimentul își propune să aducă împreună branduri din industrii cât mai diferite, pentru a avea „the big picture” despre ce înseamnă sustenabilitatea în România.

Au răspuns invitației branduri precum Unilever, Samsung, L’Oreal, ING, DHL, Renault, Ursus, PwC sau BASF (aici găsiți o listă completă cu speakerii și brandurile participante). De asemenea, cei de la GRI sunt prezenți prin Francesca Palamidessi, care va vorbi despre cele mai noi standarde de raportare GRI. Pe lângă prezența invitatei speciale de la GRI, conferința va avea parte și de lansarea unui raport non-financiar de sustenabilitate, iar una dintre companiile prezente va anunța un parteneriat cel puțin interesant.

Principalele teme de discuție ale conferinței „Sutainability: Shaping the Future of Brands”:

  •     Best practices – proiecte de succes din domeniu
  •     Importanța sustenabilității în termeni de brand și imagine
  •     Strategii pentru crearea unui brand sustenabil credibil
  •     Amprenta de carbon-Sustenabilitate-Business eficient
  •     Energii regenerabile
  •     O lume mai sigură prin tehnologie și inovație
  •     Trenduri globale în CSR și sustenabilitate
  •     Generația millennials – sunt tinerii atrași de companii sustenabile, cu o cultură organizațională a dezvoltării durabile? Care sunt provocările pentru angajatori?
  •     Sustenabilitatea – liantul dintre brand și consumator
  •     Rolul storytelling-ului în crearea de consumer engagement
  •     Raportarea non-financiară integrată în relație cu performanța în afaceri
  •     Tranziția către noile standarde de raportare GRI

Mai multe detalii pe site-ul Idea Events, precum și pe pagina de facebook a evenimentului.

SHARE