Prețuri BMW 330e plug-in hibrid: de la 36.650 euro fără TVA (45.446 euro cu TVA inclus)

pret-bmw-330e-plug-in-hibrid---ecoprofit-0

După BMW X5 40e şi BMW Seria 2 Active Tourer 220xe, BMW continuă politica de promovare a modelelor plug-in hybrid la preţuri competitive, comparabile cu motoarele pe benzină de putere similară. Noul BMW 330e plug-in hybrid este disponibil de la 36.650 Euro fără TVA (45.446 euro cu TVA inclus) și poate fi deja comandat, fiind pregătit să debuteze pe piaţă în luna martie, o dată cu BMW Seria 2 Active Tourer 220xe, monovolumul compact plug-in hibrid al constructorului german.

BMW 330e e oferit la un preţ comparabil cu versiunea pe benzină 330i cu aceeaşi putere. Deși varianta hibridă plug-in e mai scumpă cu aproximativ 2.000 de euro, diferența este compensată de echiparea standard suplimentară la model hibrid: cutia automată Steptronic, bordul cu conţinut extins şi pachetul compartiment de depozitare. De notat că versiunea diesel 330d, având putere similară, este mai scumpă decât varianta hibridă plug-in, 330d plecând de la 39.650 Euro fără TVA (49.166 euro cu TVA inclus).

pret-bmw-330e-plug-in-hibrid---ecoprofit-1
Versiunea plug-in hibridă a lui BMW Seria 3 este mai ieftină decât versiunea diesel (similară ca putere)

Componentele eDrive, dezvoltate în cadrul proiectelor BMW i, sunt integrate acum în cadrul modelelor plug-in hybrid dezvoltate ca parte a mărcii BMW. În esenţă, tehnologia BMW eDrive cuprinde electromotorul, acumulatorul litiu-ion de înaltă tensiune şi gestiune electronică a puterii. Pe baza unei strategii eBoost comună, toate modelele hybrid plug-in BMW oferă livrare superioară a puterii prin alăturarea celor două sisteme de propulsie şi ridică răspunsul şi performanţa tehnologiei BMW TwinPower Turbo la un nou nivel. Datorită BMW eDrive, condusul în regim electric în zonele urbane şi pe drumurile naţionale este o soluţie viabilă comercial. Un element important al strategiei de funcţionare este utilizarea inteligentă a energiei electrice provenită din surse externe şi din recuperare, pentru maximizarea eficienţei automobilului. Componentele arhitecturii BMW eDrive sunt adaptate la fiecare concept de automobil în parte şi pot fi combinate cu motoare pe benzină, cu trei sau cu patru cilindri, precum şi cu tracţiune spate tradiţională, cu BMW xDrive sau cu tracţiune integrală electrificată.

Pe lângă eficienţa remarcabilă şi caracterul practic cotidian, BMW eDrive furnizează şi cele mai înalte standarde ale dinamici, în tradiţia mărcii. Alături de tehnologia BMW TwinPower Turbo pentru motoarele cu ardere internă, designul ultrauşor inteligent şi aerodinamica optimizată, tehnologia BMW eDrive reprezintă unul dintre cele mai importante elemente ale strategiei EfficientDynamics, concepută să crească puterea şi să reducă suplimentar consumul şi emisiile CO2. În plus, BMW eDrive oferă opţiunea unui condus exclusiv electric şi, astfel, a unor emisii locale zero – asigurând, în acelaşi timp, posibilitatea de a acoperi distanţe lungi când se combină cele două sisteme de propulsie.

Mai mult, tehnologia BMW eDrive asigură accelerări dinamice la demaraj datorită reacţiei instantanee a electromotorului, care generează imediat un cuplu incredibil. În plus, funcţia eBoost, care combină cuplul ambelor sisteme la accelerare, contribuie la plăcerea condusului specifică BMW, indiferent de condiţii.

Noul BMW 330e. Caracteristici principale

  • Noul BMW 330e completează gama BMW Seria 3 cu o variantă hybrid plug-in care îndeplineşte cele mai înalte standarde de dinamică şi eficienţă.
  • Un electromotor BMW eDrive şi un motor termic cu patru cilindri sunt combinate pentru a produce performanţe deosebite şi plăcerea condusului pentru care marca este renumită.
  • Un mod pur electric permite condus cu emisii locale zero, care este ideal pentru traficul urban şi pentru navete.
  • Motorul termic cu patru cilindri, cu tehnologie BMW TwinPower Turbo, dezvoltă 135 kW/184 CP. Electromotorul dezvoltă 65 kW/88 CP. Puterea sistemului: 185 kW/252 CP, cuplu maxim: 420 Nm (consum mediu mixt: 2,1-1,9 l/100 km; emisii CO2: 49-44 g/km)*.
  • BMW eDrive oferă un cuplu constant de 100 Nm şi poate furniza un impuls scurt de până la 250 Nm.
  • Acceleraţia de la 0 la 100 km/h în 6,1 secunde, viteză maximă: 225 km/h.
  • Viteză maximă în regim electric: 120 km/h.
  • Autonomie în regim electric: până la 40 de kilometri.
  • Autonomie în condiţii de condus cotidian: până la 600 de kilometri.
  • Capacitatea acumulatorului de înaltă tensiune: 7,6 kWh.
  • Acumulatorul de înaltă tensiune poate fi încărcat de la zero în aproximativ trei ore şi 15 minute de la o sursă casnică prin utilizarea cablului standard furnizat; realimentare mai rapidă (două ore şi 15 minute) şi mai convenabilă este posibilă prin BMW 360° ELECTRIC (include BMW i Wallbox); serviciul de mobilitate ChargeNow permite localizarea şi utilizarea rapidă şi simplă a staţiilor publice de încărcare.
  • Combinaţia între tracţiunea spate şi distribuţia echilibrată a maselor asigură dinamica specifică BMW, în combinaţie cu o mobilitate eficientă şi o autonomie mare de funcţionare.
  • Electromotorul este amplasat în faţa transmisie Steptronic cu opt trepte (echiparea standard), aşa că rapoartele transmisiei pot fi utilizate şi când automobilul rulează în modul pur electric.
  • Portbagajul practic oferă o capacitate utilizabilă de 370 de litri şi o facilitate de încărcare completă, în ciuda adăugării unui sistem de propulsie electrică.

* Date provizorii. Consumul de combustibil este bazat pe ciclul de testare EU pentru automobile hybrid plug-in, poate varia în funcţie de dimensiunea anvelopelor alese.