Test Mitsubishi Outlander PHEV facelift – still the only one

test-mitsubishi-outlander-phev-facelift---ecoprofit-0

Ne reîntâlnim cu Mitsubishi Outlander PHEV, dar de această dată cu versiunea facelift, care aduce un look proaspăt. Sistemul plug-in hibrid este, însă, același, promițând o autonomie maximă în regim electric de 50 km. Să vedem în continuare cât de mult merită noul Outlander PHEV.

Back
Next

Imagine și aspect

În cazul versiunii pre-facelift Mitsubishi Outlander PHEV am remarcat că japonezii au ales să parieze pe cartea discreției, mașina arătând chiar banal după canoanele de design actuale. Sincer, mi-a fost greu să găsesc un rival direct cu o „față” mai puțin atractivă – doar modelele SsangYong stau mai prost la capitolul ăsta, dar măcar coreenii încearcă să găsească o rețetă cât de cât originală.

Ei bine, în 2014 lucrurile promiteau să se schimbe radical, odată cu prezentarea la Salonul Auto de la Paris a lui Outlander PHEV Concept-S, despre care toată lumea credea că e un preview al viitorului facelift pe care SUV-ul plug-in hibrid urma să îl primească: muchii mult mai îndrăznețe și o nouă imagine de marcă, într-un fel de „X” stilizat. Ce mai, faceliftul promitea să „rupă gura târgului”.

test-mitsubishi-outlander-phev-facelift---ecoprofit-101
Faceliftul îl face pe Outlander PHEV ceva mai interesant decât înainte, dar nu îi conferă individualitatea pe care o merită

Însă un an mai târziu, la Salonul Auto de la Frankfurt, versiunea de serie a faceliftului m-a lăsat deconcertat – pentru că avea prea puține în comun cu propunerea entuziasmantă de la Paris. Și uite așa, Outlander PHEV facelift s-a transformat din „rățușca cea urâtă” în „rățușca cea urâtă, dar cosmetizată”. Adică banalitatea a fost retușată, fără ca rezultatul final să fie convingător.

Mie personal acest facelift nu mi se pare reușit din punct de vedere estetic, cu atât mai mult cu cât Outlander PHEV încă rămâne singurul SUV 4×4 hibrid care îți permite să parcurgi 50 km în regim strict electric (cel puțin în teorie). Iar acest avantaj major ar fi meritat și o carte de vizită pe măsură în ce privește aspectul.

test-mitsubishi-outlander-phev-facelift---ecoprofit-102
Din spate se remarcă un stil oarecum „americanizat”, dar și o discrepanță cam mare față de partea frontală

Dar gusturile variază de la persoană la persoană, așa încât să lăsăm chestiile subiective și să vedem cum se prezintă Outlander PHEV facelift în interior – PE PAGINA URMĂTOARE

Back
Next
REVIEW OVERVIEW
Imagine și percepție public
8
Design exterior
7
Ambianță interioară
8
Caracter practic
9
Performanțe dinamice
8
Manevrabilitate și comportament
8
Autonomie regim electric
9
Consum regim hibrid
7
Raport preț / utilitate
6
Raport preț / dotări
7
Raport preț / caracter eco
8
SHARE
  • Andrei

    Foarte bune testele.Am o problema cu organizarea textului pe atat de multe pagini.La un moment dat renuntase-si la asta dar vad ca…. de fapt nu.Este enervant sa tot dai next,next…next.Si daca vrei sa revezi o informatie precedenta iar next…next.Uffffffffffffffffffff !

    • Gusturile sunt variate 🙂 Eu am ales această formulă deoarece împart în câteva capitole clare testul. Cine vrea să citească un anumit capitol trebuie doar să îl aleagă de la săgetuța din dreptul textului – nu trebuie neapărat dat click pe „next” sau „back”. Poate că săgetuța respectivă nu se observă pe anumite sisteme de operare sau displayuri? Oricum, și la click pe titlul paginii (intre back si next) apare lista de pagini, de unde se poate alege cea dorită.
      Și mai am un motiv pentru care am ales împărțirea în pagini: la cât de lung este un test (text și poze), ar însemna timp foarte mare de încărcare a paginii… Sunt tot felul de argumente pro și contra, deocamdată eu rămân la soluția de față.
      Numai bine