Toyota inițiază livrarea primei flote de mașini hibride din România, către Interbrands Marketing&Distribution

toyota-hybrid-ecoprofit

Merită semnalată o mișcare foarte interesantă pe o piață auto dominată de motorizările diesel, mai ales în domeniul mașinilor de flotă: primii pași pentru înlocuirea modelelor diesel cu modele hibride în parcul auto al unei mari companii de distribuție. Mai exact, până în 2020, Toyota România va livra companiei Interbrands Marketing&Distribution un număr total de 480 de modele hibride Yaris Hybrid și Auris Hybrid, primele 30 urmând fi achiziționate chiar în acest an.

Procesul de achiziție al acestor autovehicule a demarat la începutul anului 2015, prin testarea de către Interbrands a modelului Yaris Hybrid, și a continuat cu achiziția în luna februarie, în cadrul unui proiect pilot, a unui număr de 5 autovehicule. După aproximativ 4 luni de exploatare, pe baza calculelor interne de eficiență, compania a decis ca, atât din punct de vedere al costului total de exploatare, cât și al satisfacției utilizatorilor, să înlocuiască varianta Yaris diesel existentă până la acel moment în flota auto, cu versiunea hibrid a modelului. Aceeași decizie a fost luată și în ceea ce privește modelul Auris, înlocuirea începând din luna iulie a acestui an.

Pe lângă preocuparea tot mai activă față de calitatea aerului și a mediului înconjurător, clienții noștri sunt tot mai convinși de avantajele pe care achiziția unui model hibrid o oferă. Aceștia beneficiază de taxa de primă înmatriculare “0”, reducere de 95% din impozitul anual, posibilitatea extinderii garanției la 10 ani pentru bateria hibridă, la toate acestea adăugându-se si celelalte elemente care fac din autovehiculele Toyota Hybrid o variantă foarte eficientă din punct de vedere cost total de exploatare (costuri de mentenanță reduse, consum scăzut, valoare de revânzare competitivă). Prin procesul de înlocuire a flotei Interbrands cu modele Toyota Hybrid, parteneriatul nostru strategic a intrat într-o nouă etapă și suntem convinși că acesta este un semnal pozitiv și pentru ceilalți clienți Toyota care au în planurile de viitor adoptarea tehnologiei Hybrid în cadrul flotei deținute” a spus Valentin Vasile, Fleet Commercial Manager, Toyota România.

”Suntem foarte multumiți de decizia pe care am luat-o în urma cu 3 ani, aceea de a stabili un parteneriat pe termen lung cu Toyota România în ceea ce privește flota noastră de autoturisme. La finalul anului în curs vom avea în exploatare peste 220 de autoturisme Toyota, din care peste 30 Hybrid, iar evolutia indicatorilor de costuri asociate flotei arată că strategia noastră în ceea ce privește flota, deși la început a părut puțin prea curajoasă, este una corecta. Ca un pas firesc în dezvoltarea parteneriatului nostru cu Toyota, anul acesta am hotărât să trecem la versiunile hibride ale vehiculelor pe care le achiziționăm, convinși fiind că acesta este un pariu pentru viitor care se va dovedi câșstigător. Iar această convingere a venit nu doar din prezentările avantajelor mașinilor hibride, care pot fi optimiste, ci și din testarea în teren, în condiții reale, a vehiculelor respective, testare care ne-a convins că facem, și în privința mașinilor pe care le utilizăm, alegerea corectă” a declarat Gabriel Decu, Operations Director Interbrands Marketing & Distribution.